Avainsanat

,

Bruno Banani – Made for Women

Sokoksen myyjä hymyili maireasti ja lätkäisi Gogolin käteen kaupanpäällistesterin.

Se oli tämä mestariteos. Wannabe-perfumistan leuka tipahti.

Made for Women – potentiaaliseksi asiakassegmentiksi on rajattu vain puolet ihmiskunnasta.

Toisaalta tuoksun slogan on Not for Everybody.

Missä markkinointipalaverissa on kehitetty tämä konsepti, kuinka kyynisiä ihmiset voivat olla?

Väärin. Taustalla on sydäntälämmittäviä ihmiskohtaloita:

Itäsaksalainen alusvaatekombinaatti menetti suuressa rytinässä markkinansa. Kutomakoneet uhkasivat ruostua pystyyn, edessä oli väistämätön työpaikkakuolema muuttotappioalueella.

Mutta VEB Tricotex löysi visionäärinsä, syntyi saksalaiseksi lifestyle-brandi Bruno Banani. Nyt sieltä lähtee alusvaatetta viiteentoista maahan ja ilmeisesti myös avaruuteen. Omia in-house -tuoksuja on jo ainakin kahdeksan ja lisää tulee samalla varmuudella kuin joulu ja äitienpäivä on joka vuosi. Missiokseen brändi mainitsee maailmanvalloituksen.

Käyttötarkoitus: Hyviä tekoja pitää tukea. Teini lähellä sinua ilahtuisi tästä tuoksusta. Tee ympäristöteko äläkä osta sitä, osta sen sijaan niiden alusvaatesetti.

Ai se tuoksu? Tällaisten tuoksujen vuoksi tavaratalojen tuoksuosasto on miinakenttää. Valmistaja sanoo, että kyseessä on karhunvattu ja vihreä tee. Jos tykkäät Keisarin morsiamesta ja Tiikerin päiväunesta, kuulut todennäköisesti kohderyhmään.

Mistä tätä saa? Sokokselta, obviously. Ja Net-Anttilasta.

Gogol antoi testerinsä pois – 4-vuotiaalle tyttärelleen. Eli joutuu haistelemaan sitä joka Jumalan päivä. Lapsi kimmastuu jos tilalle yrittää ujuttaa jotain muuta

Mainokset