Avainsanat

Molecule 01, Escentric Molecules

En uskonut kompastuvani tähän naruun.

Tässä on ylihintainen tuote, jolla tyhjennetään tyhmän taskut, ajattelin.

Pulloon lantrataan vain yhtä raaka-aineitta (halpaa). Kerrotaan hinta ainakin kahdellakymmenellä. Jäädään odottelemaan, kuka lankeaa ansaan.

Minä! Vaikka halusin kokeilla tätä vain kerran Stockan piikkiin, vaikka en tilannut edes näytettä, huomaan ajattelevani tätä lähes päivittäin.

Minun nenääni tämä tuoksu oli lähes huumaavan voimakas. Varmaan sellainen taajuus jolla koira kuulee koirapillin. Kerta-annos tuoksui ranteellani yli vuorokauden.

Mielleyhtymät: lumimyrsky ja puhtaus, mutta myös tiheä talvimetsä, erittäin tumma vihreä. On todella paljon päiviä, jolloin ainakaan minä en tarvitse mitään muuta.

PS Pykäsin koekäyttöön pikku foorumin. Käykää tutustumassa. Voi olla ettei se ole meidän juttu, mitäs jos kokeiltaisiin viikko ja äänestettäisiin sitten sen kohtalosta?

Mistä outoja molekyylejä saa? Ainakin Helsingin keskustan Stockalta. Se on vähän piilossa sillä seinällä joka taitaa rajautua Chanelin tiskiin. Tapiolasta en tätä löytänyt. Mikäli haluat oman samplen, kuten minä nyt, se irtoaa parilla eurolla Nerolista. Niillä on myös molekyyli kakkosta (ambroksaania), joka ei ollut minulle vastaava järisyttävä elämys, mutta nuuhkimisen väärti kuitenkin.

Jos olet tee-se-itse -tyyppi (minä en), voit rakennella tämän suoraan raaka-aineista. Ja olet niin kätevä, etten tarvitse siihen neuvojani.

Viimeinen juttu: sana Escentric suorastaan pakottaa linkkaamaan Youtube-videon.

