Avainsanat

Eau de Fleur de Soie, Kenzo  ja Eau de Fleurs Lavande, Chloé

Kenzo: Silkkii!
Chloé: Pesuvettä.
1-0

Kenzo: Mulla on nätimpi pullo.
Chloé: Mullapa – ja pääsen ravintolaan ilman papereita.
0-1

Kenzo: Mua myydään Kicksissä!
Chloé: Mua ei! Ja maksan viisi kertaa enemmän.
1-0

Kenzo: Mä sovin rantakassiin ja mansikkasiideriin.
Chloé: Mulla voi pestä vessan.
0-1

Tytöt, nyt olisi aika mennä nukkumaan!
Kenzo: Nukkuu jo. (Mutta avaa myöhemmin ikkunan ja karkaa.)
Chloé: Mä jaksan valvoa vaikka koko yön! (Not.)
1-0

Final verdict

Tänään on ollut upea lämmin ja aurinkoinen päivä. Hellyn asioille joille en normaalisti anna armoa. Muranon kattokruunu antiikkiliikeen ikkunassa näytti suorastaan kauniilta, samoin neonoranssi Smart. Lämpimän tuulen puhallellessa nämäkin pikku pissikset tuoksuivat melkein hyvälle.

Jos olisi ase ohimolla pakko käyttää jompaakumpaa kukkavettä, ottaisin Kenzon, joka on aistikkaampi ja hillitympi. Toivon kuitenkin etten ihan pian joudu vallntatilanteeseen.

Toinen saa kolme, tonen kaksi tähteä. Älkää tapelko, säästäkää mieluummin rahat ja ostakaa niillä yhdessä yksi viiden tähden tuoksu.

Kyllästyttävätkö nämä jutut? Käy katsomassa, onko foorumilla parempaa seuraa.

