Avainsanat

Métaboles, YS Uzac

Tuoksumessut ovat kuin Keukenhofin tulppaanipellot Hollannissa.
Tuhannet toinen toistaan kauniimmat kukat kilpailevat keskenään huomiostasi.

Tässä on yhden kilpasarjan voittaja: paras esillepano.
Sveitsiläinen YS Uzac oli dipannut yhden silkkipaperiruusun jokaiseen tuoksuunsa.
Saatoit ottaa ruusun käteesi ja hengittää syvään.
Yksinkertaista ja tehokasta.
Olen ja olin lumoutunut.

Monet ihmiset ajattelevat että voimakas, dramaattinen parfyymivahvuinen tuoksu on oikea valinta iltaan.

Minä olen toista mieltä. Kun asettaudun viereesi päivällispöytään tai kilistän laseja kanssasi kokkareilla en halua tukehtua Poisoniin tai aivastaa Angelia. Haluan korkeintaan aistia aivan vienoa tuskin havaittavaa tuoksua, joka saa haluamaan vielä lähemmäksi.

Tässä olisi sellainen. Tässä sanotaan olevan tomaatinvarsia ja lakritsia. Itse haistan ensin vihreää ja sitten vaaleanpunaista. Tuoksu on hyvin vieno. Sopii erinomaisesti silkkileninkiin päälläni. Se tuntuukin silkiltä.

Mistä? Haluatko jännittäviä ja eksklusiivisia näytteitä edullisesti? Oletko keveiden tuoksujen ystävä? Viidellä eurolla irtoaa YS Uzacin riittoisa näyte. Voin paljastaa, että tämä ei ollut oma ykkössuosikkini heidän neljästä tuoksustaan – vielä parempaa on tulossa!

Tämä tuoksu on käsittämättömän hienostunut. Pudotan yhden tähden siitä että tuoksu pysyy hyvin lähellä ihoa – se on sekä tämän vahvuus että heikkous. Olen koko ajan menemäisilläni jyräämään tilalle jonkun mahtituoksun, mutta sitten en voikaan.

